zaterdag 19 mei 2012

Afgeleid

Collega's laten zich ook wel eens afleiden...onderweg, in de zon..













Goedemorgen Collega's!
Ik zit hier ontzettend te genieten van de ochtend.
Van het zachte briesje dat door de open deur naar binnen waait, van het krachtige zonnetje, van het gefluit en geklets van de vogels.
Er zit nu, terwijl ik dit schrijf, een ekster te genieten op de rand van één van mijn balkonbakken en heeft niet door dat ik hier vlakbij naar hem zit te kijken. Mooi.
Zo dadelijk ga ik een heerlijk kopje koffie zetten voor mijzelf.
Het is zaterdagochtend.
Maar het lijkt wel ZONdag.

Schuldig!
Het is een gekke week geweest; wel werken, niet werken, Hemelvaart en het idee hebben dat het zondag is, gezellige momenten met vrienden, wandelen in de zon.....
En nu, moet deze Collega schoorvoetend toegeven dat ze eigenlijk vooral bezig is geweest met naar buiten staren en daar buiten genieten. Dat ze zich af heeft laten leiden door de zon en leuke dingen. En dat ze hier nu zit....zonder nieuw bericht voor de zaterdag.

Maar het komt heus goed! Collega R. liet het eerder al zien; Collega's vergeten ook wel eens wat en een week later was ze er gewoon weer. En nu blijkt dat Collega's zich ook wel eens af laten leiden en liever 'buiten spelen'. Het lijken net echte mensen. *knipoog*

Voor nu wens ik alle Collega's een heel zonnig en fijn weekend. Laat je flink afleiden en hang gerust een beetje rond. Binnenkort zal ik alsnog mijn bericht hier plaatsen.
Ik beloof het!

Geniet!
Collega N.

P.s.
Een tip voor de Collega's die lekker willen Lanterfanten;
dit weekend kun je dat doen tijdens het Lanterfanten festival in Amsterdam! 
Heerlijk genieten zonder dat iets moet. 

We zijn druk, gehaast, en hebben overvolle agenda’s. Zelfs in het weekend plannen we onze dagen nog vol met leuke activiteiten. En al die activiteiten hebben vaak maar één doel: in contact komen met je vrienden, je geliefde, je familie of je gezin.

Volgens de bedenkers van het Lanterfantenfestival kan dat simpeler en leuker. De beste momenten met elkaar heb je namelijk door het even wat langzamer aan te doen en ruimte te geven voor impulsiviteit. Gewoon een beetje lanterfanten.
  


-------
l e n t e p o s t
Weten jullie het nog, de lentepost van 2 weken geleden?
Inmiddels heb ik de lootjes getrokken en zijn er 2 Collega's die ik binnenkort blij ga maken met de Lentepost. Ik vertel nog niet wie het zijn en wanneer ik de post verstuur; want post is pas echt ECHTE post als het zonder dat je het verwacht op je mat valt. 

Geen opmerkingen: