zaterdag 17 december 2011

AdventsCollega:

MeganLee


17 december 2011
Alweer zeven jaar geleden dat mijn speciale-vriendje is gegaan.
Sinds hij weg is, is hij mede mijn inspiratiebron geworden. 
Wat hij mij mee heeft gegeven is; 

Haal alles uit elke dag, geniet, doe en heb lief!

Dit helpt mij bij hoe ik naar alles kijk, de mooie dingen waar ik van geniet, geeft mij energie.  Het leven kan zo kort zijn, te kort om mooie momenten naar morgen door te schuiven. Hij fladdert overal met mij mee om mij hier altijd aan te herinneren.


Daarnaast lees ik graag de Flow, Happinez, boeken & geniet ik van akoestische gitaarmuziek met mooie teksten. 
Mijn laatste inspiratiebron is Karina Schaapman, 'Het muizenhuis'♥ 
Zij was degene die ik zag en hoorde en mij het laatste zetje gaf om de droom, waar ik nu mee bezig ben, waar te maken. Lees haar biografie en laat je inspireren!
Ik heb haar een mailtje gestuurd om te bedanken en kreeg wijze woorden terug....
Dat was zo bijzonder en inspirerend. Fijn..

Love & Hakuna matata, 
Meganlee*

Geen opmerkingen: