zaterdag 2 februari 2013

De Collega & Collega Kluis

Zoals ik in mijn eerdere blogbericht omschreef, was het voor mij een ware eye-opener om te lezen dat ik mijn voornemen van vorig jaar bewaarheid had. Het gaf mij de energie om er ook dit jaar weer voor te gaan en belangrijker nog: het deed me weer in mijzelf geloven.

Omdat ik ook jou zo'n boost toewens heb ik de volgende voorstel voor je:


Ik, Collega R. zal een jaar lang op jouw voornemen passen. Wanneer de February Blues van 2014 zich aankondigt, ontvang je jouw voornemen van mij terug inclusief een portie energie voor het jaar wat voor je ligt.


Jouw 'to-do':

  1. Pak pen en papier;
  2. Schrijf je voornemen voor dit jaar op;
  3. Doe het papier in een envelop en plak deze dicht;
  4. Schrijf op de achterkant van de envelop je adres;
  5. Stuur de envelop naar: Collega & Collega, t.a.v. Collega R.; Kerklaan 17 3941 HT Doorn.

Mijn 'to-do':

  1. Ik maak een vreugdedansje als ik je post binnen heb;
  2. Ik laat je envelop dicht zitten;
  3. Ik bewaar je ongeopende post in de Collega & Collega Kluis;
  4. De kluis gaat dicht en blijft dicht tot...
  5. Eind januari 2014. Dan zend ik je je voornemen retour incl. een Collega&Collega attentie.


Dus lieve collega  KLIM IN DE PEN!! En laat de Collega&Collega Kluis maar volstromen.

Ik zie je post tegemoet.

Een hoopvolle groet,
Collega R.




Geen opmerkingen: