maandag 9 juli 2012

I scream, you scream...

We all scream for ICE CREAM!



Low budget vakantietip #3
Trakteer jezelf op een ijsje!
Kosten: tussen de 1 en ... euro (afhankelijk van wat je voor ijsje kiest natuurlijk!)

Het is vandaag maandag, de derde dag van de low budget vakantie tips voor de thuisblijvers. Maar maandag is voor veel mensen vaak een dag die we liever overslaan dan beleven. Zeker als je gewoon moet werken, is dit meestal geen favoriete dag. Ik kan dus met hele leuke plannen aankomen, maar misschien is het beter om het vandaag een beetje 'simpel' te houden. :)

Bron: weheartit
Als ik een ijsje wil kopen, hoef ik niet ver te lopen; op een paar meter afstand heb ik een snackbar, de andere kant op de zaak met de grote, gele M en als ik de brug even oversteek zit er een ijszaak met best lekker ijs. Veel moeite hoef ik dus niet te doen. Maar! Het aller lekkerste ijs is eigenlijk te koop bij een klein dorpje hier verderop. Kan er met gemak op de fiets naar toe. Het is een heerlijk stukje fietsen, veel fijns te zien onderweg en uiteindelijk kan ik daar echt genieten van een overheerlijk ècht ijsje! Want laten we eerlijk zijn....een simpel softijsje bij de plaatselijke snackbar is niet echt een vakantie-ijsje. Of wel?

Bron: weheartit
Trakteer jezelf na het eten en de afwas eens op een lekker stukje wandelen of fietsen en koop onderweg een ijsje of misschien zelfs een ijscoupe! Het liefst bij een ijswinkel die wat verder weg zit, waar ze èchte ijsjes verkopen. Maar laat het vooral een ijsje zijn die je een vakantiegevoel geeft en waar je dus echt even van kunt genieten.


Het is maandag Collega....scream zo luid als je kan, als het even tegenzit.
Maar scream uiteindelijk vooral even lekker voor èchte ICE CREAM!


Vrolijke groet,
Collega N.

Geen opmerkingen: