donderdag 13 oktober 2011

P.S.

Beste Collega R.,

Ik beloofde je nog antwoord te geven op je tweede vraag.
Je vroeg om eens te visualiseren...en dat deed ik met veel plezier.

Al tijden ben ik allerlei ideeën aan het uitwerken en duik regelmatig in de golven van inspiratie in de vorm van beelden, muziek, boeken, allerlei materialen, lange wandelingen, gesprekken met anderen, film, et cetera. En nu ik er eens even voor ben gaan zitten en afstand heb genomen van de golven...staar ik in alle rust eens goed naar alle ideeën en mooie plannen en probeer te zien waar ik graag heen zou willen met al deze dingen.

Ken je die pop up boeken nog van vroeger?
Ik had er sprookjesboeken van en wilde altijd in die boeken stappen om rond te wandelen, te kijken, te beleven....

Nu ik zo vanaf een afstandje zit te staren naar mijn ideeën, zie ik wat ik aan het maken ben....wat het doel zal zijn van alles wat ik in elkaar zet en bedenk:
Wat ik heel graag zou willen is mooie dingen maken, levensgrote pop up boeken als het ware, waar mensen inspiratie uit kunnen halen, waar ze in kunnen duiken.
En beleven. Verwonderen.
Mensen inspireren om te gaan voor de dromen die ze hebben...niet bang te zijn, maar gewoon er midden in te stappen en op avontuur te gaan.
Net zoals ik dat vroeger wilde met mijn pop up sprookjesboeken.

En bij dit beeld, deze gedachten, moest ik meteen denken aan de fijne liedjes en bijbehorende clips van Lisa Hannigan. De sfeer, de beelden, de muziek. Het komt allemaal overeen met de beelden die ik heb als ik naar mijn ideeën staar.

Kijk en beleef je mee?

Liefs,
Collega N.


Geen opmerkingen: